četvrtak, 19. studenoga 2015.

Cvijeće svuda oko nas

Vrijeme je za još malo cvijeća. U prošlom sam postu pisala o crnoj suknji sa cvijećem a u ovom postu će biti riječ o šarenom cvijeću :) Materijal je keper sa malo elastina. Keper je jako zahvalan materijal kada se rade suknje sa faldama, baš zbog toga što dobro drži falde.
Naišla sam na jedan kroj na burdi koji mi se jako svidio  i odlučila isprobati. Ali sam shvatila da neće bas biti ista kao i sa slike. Nekako mi nije išao ovaj ovratnik na ovakvu haljinu.
Tako da sam odlučila po svome. Zapravo i to je čar kod šivanje uvijek možeš dodati nešto po svome. 
Volim krojeve sa burde, ali znaju biti jako zeznuti. Pogotovo kad imate problema sa leđima bolje rečeno sa lopaticom ;) . Kao recimo ja,pa je meni uvijek jedna strana drugačija od druge. Na svu sreću to samo vidim ja.


Da vam bude lakše shvatiti o kojoj je haljini riječ evo slike. S lijeve strane je slika sa burde,a sa desne slike je moja verzija haljine.
Kao što sam rekla burdini krojevi mogu zaista puno pomoći ali i zbuniti. Tako da ja baš i ne pratim kako što da sašijem jer dosta znaju zakomplicirati. S iskustvom (kojeg eto mogu priznati da imam) je lakše raditi po svome nego to pratiti. Još pogotovo kada je na stranom jeziku pa se zbuniš oko toliko stručnih izraza. 
Materijal nije baš za hladnije dane kakvi nam stižu ali čim se opet vrati proljeće biti će sigurno jako često izvađena iz ormara. Volim keper baš zbog toga što ga je jako ugodno nositi.

                         






















Remen je poseban,nisam ga ušila u haljinu, jer želim da me malo više stisne,pa je ovako bar meni puno bolje. Nakon što sam ga sašila sam shvatila da mi nešto fali,tako da ću ga ovih dana doraditi i napraviti mu lijepu mašnu....Pa će biti koristan i za druge haljine.
Do sljedećeg čitanja....



Ako poželite i sami napraviti ovakvu haljinu evo vam link za kroj sa Burde:
http://www.burdastyle.com/pattern_store/patterns/dress-with-petticoat-092014

Nema komentara:

Objavi komentar