utorak, 25. prosinca 2018.

Jednostavnost je uvijek dobra ideja

Volim za nju šivati, jednostavna je i lako se dogovorimo. Sluša me i želi probati drugačije stvari.
Što je za mene super, jer ne želi to svatko. Naši dogovori oko šivanja kreću zapravo preko poruka, naručim tkaninu ona pošalje sliku što želi i ja vidim da li je to moguće ili ne i to je to.
Jedna, dvije ili tri probe i to je to...slijedi drugi projekt.
Kao što sam rekla jako smo jednostavne i lake za dogovor.







Ovaj kroj suknje je toliko jednostavan i toliko ugodan za nositi da ga jako volim šivati, a ona i nositi.
Makar na početku nije bila sigurna kako će joj stajati sada je oduševljena s njime.
Materijal je odličan jer je 100% vuna i star nekih dvadesetak godina, kvalitete bolje nego danas.
Suknja je stvorena za ove zimske dane.








Ova haljine je meni divna, najviše zbog materijala jer izgleda kao da je pleteni, a zapravo nije.
Boja je predivna, neka prljavo roza,a kroj skroz jednostavan ali zbog ovih volana na rukavu daje neku posebnost. Osobno sam velika ljubiteljica volana, tako da čim netko poželi volan ja ga sa velikom srećom i zadovoljstvom šivam.

Ja zaista volim šivati, pogotovo prijateljicama koje cijene i vole moj rad.
Kad je netko sretan i poželi još mojih kreacija onda znam da zaista dobro radim.
Osoba sam koja stoji iza svojih radova, ne želim kopirati, makar danas ne kopirati je jako teško, ali opet trudim se dati svoj neki "potpis" da ipak nisu svi isti,
To je bit mog šivanja, vaš osmijeh na licu i želju za još nečime od mene :)

2 komentara:

  1. Draga Vesna,
    I haljina i suknja su prekrasne. Odlučila sam da ću češće nositi i jedne i druge pa sad planiram sašiti nekoliko komada. Je li suknja rađena po nekom kroju iz Burde ili je vlastiti kroj?

    Pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da vam se sviđa moj rad, suknja je vlastiti kroj, makar vjerujem da ga ima i u burdi ako vam se da tražiti.
      Sretno u šivanju :)

      Izbriši