utorak, 2. travnja 2019.

Ne skidam osmijeh sa lica

Ponekad ti se dogode u životu toliko lijepe stvari da jednostavno nemaš riječi s kojima bi to mogao opisati nego samo možeš uživati.
To se dogodilo meni tj.nama..zadnjih 17 tjedana je zaista predivan period u našim životima i vjerujem da nas čeka još lijepši trenuci, zapravo sam uvjerena u to.
Trudna sam :)) i to ni manje ni više nego sa blizancima.  Šta da drugo kažem, osim što smo muž i ja toliko sretni jer smo svašta prošli da bi došli do ta dva mala zamotuljka, koji su nam ušli pod kožu od onog trenutka kad sam vidjela dvije točkice na uzv.
Osim što nam dolaze u ljeto, dolaze nam curica i dečko zaista nešto što smo samo mogli sanjati.
Ne moram vam niti opisati tu sreću kad sam shvatila da ću imati svog malenog modela za sve one malene i predivne haljinice i suknjice.
Naravno neće ni dečko biti zapostavljen, on će biti pravi mamin maneken.
Već sam polako krenula uređivati njihovu sobicu, što se tiče šivanja. zavjese sam sašila odabrala sam materijal za krevetiće, neke ukrase...ma biti će prava mala oaza ljubavi.

Dok ne krenem sa dječjim asortimanom ja sad imam problem sa odjećom.
Na svu sreću imam dosta sašivenih haljina koje su od rastezljivog materijala, tako da nosim svu tu "ne trudničku" odjeću, suknje nažalost ne mogu obući jer su skoro sve visokog struka, a ja ajmo reći više nemam struk :) tako da sam si odlučila sašiti haljine koje ću moći i kasnije nositi jer žao mi je sašiti nešto što ću samo jedan period moći nositi.
Tako da sam svoje klasične haljine koje inače šivam prilagodila trbuhu koji će rasti, bar da ih u  jednom period mogu nositi.








Svjesna sam toga da kad klinci dođu da neću imati toliko vremena za šivanje, ali doći će opet moj period uživanje u ovoj ljubavi...a do tada ću uživati u svim ovim trenucima koji će tek doći.

3 komentara:

  1. Predivno, čestitam! Biće ti prava uživancija šivenja unikatnih stvarčica za klince! Srećno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, nadam se da ću uspjeti naći bar malo vremena za šivanje..već sad imam toliko ideja.

      Izbriši
    2. ako zelis sivati za djecu onda te preporucim Ottobredesign. Prelijepe su krojeve. Ja sam narucila taj casopis vise od 10godina, sad imam samo jos za zene i obitelj jer su mi djeca sada veca. Cestitam na slatke bebice Pozdrav iz Rijeke
      Christiane

      Izbriši