nedjelja, 8. ožujka 2015.

Zeleno,molim

Nisam prevelika ljubiteljica zelene boje,ali kada sam dobila ovaj materijal nisam mogla odoljeti.
Materijal mi je dala kolegica s posla, ona je starija gospođa koja taj materijal ima od svoje mame..tako da je materijal star negdje 30-40 godina i izgleda kao da je danas kupljen.


Vidi se kako su nekada bili jako kvalitetni materijali,jer 30 godina poslije materijal je i dalje isti.
Materijal po sebi ima izvezeno kao neko lišće,cvijeće..što je najveća fora to je kao "kriva strana". Ona bi trebala ići iznutra,a vanjska strana je obična glatka što se meni nije svidjelo pa sam se malo poigrala i okrenula drugačije. 







Haljina je klasični ravni kroj bez rukava.Kopča se odozada,sa metalnim cifom. Ako se bojite da će vam se cif otvoriti  lagano sa iglom i koncem pređite preko zubaca negdje pred kraj cifa, spriječiti će bar da se haljina skroz ne otvori i ne završi na podu :)
Također i torbu sam sama radila,od eko crne kože sa dodatkom zelene eko kože. Cif sam stavila na gornji dio torbe tako da se lako otvara.
Eto materijal star 30 godina napokon je postao predivna haljina koja se može nositi još sljedećih 30 godina :)











Nema komentara:

Objavi komentar