nedjelja, 3. svibnja 2015.

Rombovi na suknji

Čim sam ugledala ovu tkaninu odmah sam znala što želim od nje sašiti. Kod ove tkanine je posebno što ostavlja dojam da je neka čvršća tkanina, a zapravo je jedna vrlo neobična. Zove se scuba, to je zapravo materijal koji je jako sličan materijalu za šivanje ronilačkih odijela.




Jako su mi se svidjeli ovi rombovi i kombinacija boje. Crno-bijela znam da uvijek dobro prolazi.
Šivala sam suknju i to vrlo jednostavan pencil kroj. Jako se lagano šiva,žao mi je što nemam endlericu jer bi bilo još jednostavnije i brže. Posebno je kod tog materijala da nisam mogla šivati  običnim  ravnim bodom nego sam morala sa cik cakom jer mi nije htio primiti konac. Vjerovatno zbog toga što je ipak materijal malo drugačiji. Nisam stavljala cif niti gumbe jer je tkanina skroz rastezljiva pa nije niti potrebno. Pasicu sam napravila od istog tog materijala,pa nije potrebna guma.


 Toliko je jednostavna ali opet posebna,jer može biti dnevni ili noćn look. Uz balerinke ili možda malu petu i suknja dobiva skroz neki drugi izgled. Super je za nositi jer je jako lagana ponekad imam osjećaj kao da nemam ništa ne sebi :) a takve su mi najdraže suknje,ugodne ali opet elegantne.




I jedna rokerska torba i večer može početi. 



 
  



Nema komentara:

Objavi komentar