nedjelja, 17. svibnja 2015.

Stiglo nam je proljeće.....

Proljeće za mene znači cvijeće. Osim u vazi volim ga gledati  na odjevnim predmetima.
Zapravo proljeće je moj najdraži dio godine,tako da u ovo vrijeme volim najviše kupovati tkaninu. Jer je sve šareno,puno boja,uzoraka i nekako se čovjek bolje osjeća.
Ono nešto je u zraku :)
Tako da nije ni čudo da nisam mogla odoljeti ovom cvijetnom predivnom traper materijalu.


 Posebno volim kod ovog materijala je to što je dovoljno lagan da lijepo pada,ali opet malo krut da se lako šiva. Ne volim previše krute materijale.

 Suknju sam napravila od jednostavnog kroja. Dva polukrugu koji su spojeni na dva mjesta,jedan je cijelom dužinom spojen dok je drugi spojen sa cifom. Super stoji na tenisice kao i na balerinke ili neke cipelice.




         





Također sam radila i torbicu i ogrlicu. Torbica je rađena od roze i plave eko kože, dok je ogrlica rađena od satenske vrpce koju sam motala oko                                                 debljeg užeta.



Samo treba malo mašte i svašta se može napraviti...a do tada uživaj te u meni najdražem cvijetu...gerberima ;)






Nema komentara:

Objavi komentar