nedjelja, 24. svibnja 2015.

Točka,točka,točkica

Prije godinu dana se kod nas u Hrvatskoj otvorila Ikea,mislim da su svi čuli za taj slavni dućan. Vjerujem da svi koji su bili u Austriji zastali su u tom poznatom Švedskom dućanu. Ako ne zbog kupovine namještaja i ostalih sitnica,onda bar zbog njihovih slavnih mesnih okruglica.
I ja sam podlegla tom trendu "imam sve iz Ikee", ne zato što je poznata nego jednostavno zbog njihovih pristupačnih cijena i lijepog modernog dizajna. Tako da je moj stan cijeli u Ikea sitnicama :) Naravno, oni imaju i tkaninu...i tu je moje oduševljenje s tim dućanom preraslo u nešto više.Osjećala sam se kao malo dijete u dućanu sa igračkama. Znači ti si sam uzmeš tkaninu i režeš i važeš.
Ja sam time bila oduševljena. I naravno da nisam onda mogla odoljeti i da ništa ne kupim.
S obzirom da je tamo više tkanina za tapeciranje, za zavjese i takve stvari svatko bi pomislio da ću si sašiti zavjesu ili navlaku za jastučić....ali to sam ja,ja uvijek moram pomaknuti granice i tako sam si ja od materijala koji je namijenjen za sjediti na njemu sašila predivnu suknju. Koja je toliko uočljiva i toliko meni predivna da sam shvatila da uopće nije bitno za što su drugi to namijenili, bitno je ono za što ti misliš da će izgledati najbolje.



Suknju sam napravila od 2 polukruga, povećala sam mjere jer sam radila falde.

 Tko bi rekao da je to tkanina za nešto sasvim drugo,a ne suknju? :)




                              


Nema komentara:

Objavi komentar