subota, 4. srpnja 2015.

cvijetna scuba

Opet scuba :) Ja kada se "navučem" na jednu vrstu materijala jako se teško maknem od nje.
Tako je i sa scubom. Otkad sam otkrila taj materijal sve bi šivala od njega.
Ovaj put sam se  malo bolje pripremila za njega, pa sam kupila jako tanku iglu i konac i super sam ga šivala.

Materijal je neobično prljavo roze boje. Super mi je kod njega što se uopće ne znojim tako da je super za ljeto. Srednje je debljine,što najviše volim. 


                                               

Haljini sam na kraj dodala volan tako da ju malo promijenim i da bude malo drugačije nego što inače šivam. Volan sam koso krojila i u krug šivala. Dupli šav sam stavila s obzirom da je iznad koljena,pa da ne bi pukao  dok hodam.

Pošto je rastezljiv nije potrebno šivati cif ili stavljati gumu. Lako se preko glave navuče i lijepo pada po liniji tijela.







Nema komentara:

Objavi komentar