nedjelja, 19. srpnja 2015.

Bubble suknja

Da nije uvijek cvjetni uzorak sada sam uzela materijal koji ima i cvijeće i točke po sebi :)
Nisam mu mogla odoliti, ostao je taman komad za suknju i znala sam da će biti moj :)


Što se tiče materijala nije baš za neku haljinu jer je poliester, tako da je najbolji za takozvane "bubble" suknje. 
Suknju sam radila od dva pravokutnika koja sam spojila i radila sam falde ali ne klasične nego vrlo jednostavne. 




 Na slikama se vidi kako sam radila falde. Jedan dio se uzme i kao preklopi, samo se malo prođe sa mašinom da se ne raspadne i tako cijelom dužinom. Veličinu falde sami odredite.






















S obzirom da nisam imala dovoljno tkanine za pasicu, a tkanina po sebi ima crne točke uzela sam isti takav crni materijal i napravila pasicu, iza stavila mali cif i eto, suknja gotova :)






     Mogu priznati da mi je ovo među dražim suknjama i savršena je za ljeto.
Nadam se da se i vama sviđa jednako kao i meni :)

Nema komentara:

Objavi komentar