subota, 4. srpnja 2015.

Nosi mi se bijela boja

Ovu bijelu haljinu sam sašila prije par godina i mislim da je ovo prvo ljeto da sam ju obukla :)
Nekako ne znam,nisam se dobro osjećala u njoj. Nešto mi je na njoj smetalo, a ni sama ne znam što.
Što god da je bilo,prošlo me je i sada ću je puno češće nositi.


Materijal je bijeli keper. Tvrđi je i malo deblji, pa je jedino problem što se lako gužva, pa bi se trebalo peglati svaki put nakon nošenja, 
Gornji dio je klasični kroj koji je rezan ispod trbuha, donji dio sam napravila puni krug i zašila.

Odozada se kopča sa skrivenim cifom. Kod ove haljine mi se najviše sviđa što nema nikakav uzorak nego je jednostavna bijela tako da mogu kombinirati sa bilo kojom bojom nakita da podignem haljinu.

Torbicu sam radila od eko kože. 

Jednostavna haljina koja u tren postane predivna haljina za lude ljetne noći :)


Nema komentara:

Objavi komentar