nedjelja, 5. srpnja 2015.

Ptičice i cvijeće

Kao što se može primijetiti ja jako volim cvjetne haljine :) Čim dođe toplije vrijeme odmah počinjem šivati šarene haljine, suknje...a cvjetni  uzorak ove godine mi je br.1.


Ovu sam tkaninu jako teško odabrala jer sam se dvoumila između njih par,ali nekako su ove ptičice pobijedile. Išla sam logikom kao nemam nijednu haljinu koja na sebi ima ptičice :)

Nisam znala zapravo što da napravim od nje. I dok sam malo gledala po burdi našla sam ovaj jednostavan kroj i odlučila sam probati. I mogu priznati da sam se namučila. Kod burda krojeva je problem naći svoj broj, tako da sam ja sada shvatila da mi u prsima treba  manji broj,  a donji dio veći br. Pa je tu nastao problem,kada sašiješ cijelu haljinu i shvatiš da nije to dobro. Onda kreneš male preinake raditi. S obzirom da mi je u prsima bilo dosta šire, a nisam htjela sve sužavati, parati jednostavno sam nekako preklopila dio od sa strane ušitaka i produžila ravno i super je ispalo. 
I to su te čari šivanja,kada moraš malo upotrijebiti maštu. 
Naravno da i za tu kombinaciju imam torbicu koju sam sama napravila :)

Koliko god sam se namučila oko te haljine, uložila truda, izgubila živaca,opet sam ponosna na nju,jer je stvarno neprocjenjiva. 



Nema komentara:

Objavi komentar