nedjelja, 19. srpnja 2015.

I pratnja mora biti lijepa...

Vjenčanje...šta obući na vjenčanje? Uvijek mi je to problem,pogotovo kada imaš neku ulogu u svemu tome. Ovaj put sam imala ulogu pratnje kumu, dečko mi je bio kum. Pa ipak sam morala nešto lijepoga obući na sebe :).
Naravno, po dućanima nisam našla ništa što mi se svidjelo pa je jedino ostalo da si sašijem.
Jednu tkaninu sam duže vrijeme gledala, ali nikako da  odvojim novac da ju kupim. Nije bila jako skupa,ali ipak je koštala više nego što inače dajem za tkaninu. I došao je moj rođendan, savršen trenutak da ju zatražim kao poklon. I dobila sam ju...bila sa oduševljena.
Naravno šivanje haljine je tek mjesec dana prije svadbe krenulo, samo zato što sam ja jako čudna osoba. Čim nešto sašijem moram obući, a ako iznosim tu haljinu ne mogu ju onda obući na vjenčanje. Znam,čudna logika ali šta ja mogu :)


Materijal je super za nositi, lagan sa elastinom ali opet ima čvrstoću tako da prati liniju tijela.
Evo, to je tako izgledalo na svadbi :) Možda se ne vidi jako dobro ali cvijetovi su svijetlo rozo i lila boje. Sa ovime bež super paše. 

Nema komentara:

Objavi komentar