petak, 4. rujna 2015.

Tko je vidio samo čitati stripove..oni se i nose

Već neko vrijeme na društvenim mrežama pratim jedan dućan u Sloveniji koji prodaje predivne tkanine. I napokon sam ga posjetila i naravno ostala sam oduševljena... Jednostavno za mene je to bio raj :) Dućan je ogroman, predivno je sve izloženo, poredano. Trgovci su jako ljubazni i u svemu ti žele pomoći. Znala sam da ću se teško odlučiti ali pošto smo baš došli sa mora odluka je više bila financijski laka, tako da sam zapravo brzo i odlučila :) Moram naglasiti da nisu cijene puno više nego kod nas, čak su i neke iste. Naravno,nova kolekcija je skuplja kao i kod nas. Ali da imaju veći izbor to imaju. S obzirom da ja zapravo radim suknje od bilo čega tako  da nije niti nešto novo da sam i ovaj put napravila od nečega što zapravo i nije za suknju materijal. Ali ko to zna :)


Ovo je zapravo dekor tkanina. Znači savršeno za uređenje doma, ali ja sam sebe zamislila u suknji i to sam ostvarila.


                                        






Nisam baš previše kao dijete čitala stripove,ali eto sada nadoknađujem na takav način da ih nosim. 
Suknja je rađena iz 2 polukruga, mora se samo paziti kod rezanja da su likovi svi na istoj strani, da se naopako ne odreže,pa kod spajanja da ne bude različito. 
Materijal se lagano šiva,nije pretvrd. 
I šta reći osim po meni što god vam se sviđa to si sašijte nemoj te razmišljati za što je što ..jer u krajem cilju sve ispadne dobro. Bitno je da se dobro osjećate u tome i da uživate noseći to!





Nema komentara:

Objavi komentar