subota, 5. rujna 2015.

Crno crveni svijet

Ove dvije haljine su meni jako drage. Jako sam se naradila da bi ih napravila, nažalost ih ne nosim toliko često zato što su malo "preozbiljne" za svaki dan. Ali neka lijepa prigoda i volim ih obući...

                          

Isti je zapravo model haljine ali u dvije boje. Crna i crvena. Sa detaljima gdje ti nakit zaista nije potreban.



Posebne su mi ove haljine baš zbog ovih kristala. Svaki sam kristal ručno šivala nisam htjela ih povezivati zbog toga što me strah ako jedan pukne da ne povuče onda odmah sve. Ovako ako jedan pukne samo njega popravim. Zato sam imala toliko posla oko šivanja. Ali nema veze, haljine su ispale zato super. Materijal je super jer ima elastina, viskoza i pamuka tako da je lako za šivati i lijepo prati liniju tijela. Malo mašte i obične haljine mogu postati večernje ljepotice. 
I da,mali savjet ako mislite kupovati kristale kupujte ih preko Ebaya, malo se strpite da dođu ali najviše se isplate i imaju zaista veliki izbor boja. Bolje uzmite ove koji imaju rupice pa ih sami šivajte nego ovi koji se lijepe jer to ljepilo zna biti jako slabo čak i ne drži uopće. Pa s uništite bez veze tkaninu. Eto,mašti na volju i šivajte :)


Nema komentara:

Objavi komentar