ponedjeljak, 5. listopada 2015.

pencil suknja+cif+čipka= dvije sexy suknje

Već dugo nisam šivala klasične pencil suknje. Nekako sam se odvikla od tog jednostavnog, a opet tako elegantnog kroja. U kutiji gdje inače držim tkanine sam pronašla jednu davno zaboravljenu tkaninu tj,čipku. I tada je ideja došla. Jednostavan kroj+crna čipka i dobijete predivnu suknju koja može ići na sve...od rokerskih čizmi pa sve do cipelica na visoku petu.
U popularnoj "Megi" koja je bila orijentirana na proizvodnju patent zatvarača pa je otud dobila i naziv, sam pronašla povoljan rastezljiv materijal i odmah dobila novu ideju za još jednu suknju.
Kao što sam rekla Mega je popularna po svakakvim zatvaračima,  tamo možete pronaći što god poželite. I eto ubrzo je ideja koja je do nedavno bila u glavi pretvorena u dvije predivne suknje.


Na tkaninu koja je dosta slična "benneton"tkanini za suknje i hlače sam sašila čipku i tkanina i čipka imaju ušitke, bitno je da se pazi da su na istome mjestu. 


Ovaj zatvarač je super zbog toga što se otvara s gornje i donje strane. Dok hodam se ne može  sam otvoriti jer je dosta krut baš zbog toga da prilikom hodanja ne ostanem bez suknje :)



2 komentara:

  1. Vesna, oduševila sam se vašim blogom, divno šijete, tako uredno, precizno...Materijali koje koristite ostavljaju bez daha, onaj sa strip junacima je priča za sebe. Kod nas u BiH teško je pronaći takav materijal. Srdačan pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam na lijepim riječima, trudim se da bude sve lijepo i da uživam noseći to.
      Lijep pozdrav

      Izbriši