subota, 5. rujna 2015.

Neobična scuba

Otkad sam otkrila scuba materijal skoro  bi sve haljine i suknje radila od nje. Volim nje jer lijepo stoji na tijelu i koliko god sam mislila da se teško šiva,zapravo je vrlo jednostavno.
Ovaj materijal sam kupila na povratku sa godišnjeg odmora, dok smo putovali iz Ljubljane u Zagreb stali smo u Svet metraže. Kao što sam napisala u prethodnom blogu, dućan je moj raj.
Pa nije ni čudno što nisam mogla odoljeti ni novoj kolekciji.


Materijal je malo neobičnog dezena, bijela je glavna, kao da je po njoj špricana crna i roza boja i neki uzorak ima. Zaista interesantan materijal.


Šivana je bez cifa i gumbi tako da se jednostavno obuče preko glave. Što mi je najdraže, jer se ne moram sama mučiti sa zatvaračem kada nemam kraj sebe nekoga da mi pomogne :)


Ovako to izgleda. Jednostavna haljina koja opet može proći kao večernja ili dnevna. Sve ovisno da li su balerinke ili pete na nogama...lijepa torbica, sako i eto. Predivno izgledate u samo tren oka.



Evo dok uživate u mojem radu možete i malo vidjeti kako smo mi imali lijep pogled s godišnjeg odmora... Zadnji pogled na Kretu <3





3 komentara:

  1. Odgovori
    1. Ako nemate problema sa znojenjem onda je ugodan, jer to je materijal koji baš ne "diše". Ja nemam s time problema, a volim ga jer je ugodniji recimo od likre koju recimo ja ne podnosim.
      Osim scube, jako je dobar viskozni jersey, on nije tako čvrst kao scuba ali je ugodniji na koži.

      Izbriši
  2. Ako se poprilično znojim znači nije za mene.

    OdgovoriIzbriši