ponedjeljak, 18. siječnja 2016.

Nova godina,nova haljina

Sretna vam Nova godina!  Nadam se da ste ju lijepo dočekali, okruženi sa dragim ljudima. Naravno obučeni u svoju najdražu kreaciju. Jer ne može se ući u novu godinu bez veze obučeni. 😀
Svi portali su stavljali slike svjetlucavih i sjajnih haljinica, bilo dugih ili kratkih, najviše što sam vidjela svi su savjetovali da se obuče crvena boja. Ja ove godine nisam bila niti sjajna niti svjetlucava, a bome niti u crvenoj boji. Dan prije nove godine sam dovršila haljinu koju sam odlučila obući za doček. Materijal sam kupila prije nekih mjesec dana preko interneta svet metraže se zove stranica i stvarno  ih moram pohvaliti. Osim što žele sve objasniti imaju toliki izbor tkanina da ponekad ni sama ne znam što da izaberem.
Ovu tkaninu sam s oduševljenjem čekala jer me tako podsjetila na neke stare dane, 60-te... Materijal je Jersey, ima elastina tako da se samo navuče preko glave, meni osobno najdraži materijal.


Ne znam za vas ali ja sam s njom oduševljena, taj dezen način na koji stoji na tijelu. Jednostavno sam uživala u njoj.


Ovaj put sam ju kombinirala sa čizmama ali jednako dobro ide i na ravne cipele i na pete. Pošto smo doma slavili novu godinu jednako dobro ide i na šlape :)
Nakit,osim sata nisam ništa drugo imala jer je sama po sebi dovoljna tako da ne znam kakav bi još nakit na tu cijelu kombinaciju išao. Na nju se može obući vestica ili sako, sve ovisi o prilici. 
Kroj je moj standardni,ali meni najdraži. Možda je nekome dosadno to,ali meni nije. 
Jako volim jednostavne stvari, a sa ovakvim krojem haljine mislim da nitko ne bi pogriješio. Jer uvijek se može staviti nakit i podigne cijelu kombinaciju. 

Nadam se da ste se vi zabavili na dočeku i da će nam ova 2016.donijeti pregršt novih ideja!



Nema komentara:

Objavi komentar