ponedjeljak, 18. siječnja 2016.

Uranjeni rođendanski poklon

Ovaj materijal je moj uranjeni rođendanski poklon. Slučajnim ulaskom u jedan dućan i ljubav na prvi pogled. I još na sniženju. Pa kako da onda odolim?! Najbolje da krenem ja ispočetka...jedan dan poslije posla sam išla malom šetnjom gradom,zapravo sam tražila podstave za moje neke suknje što sam dobila. I uđem ja u zadnji dućan i vidim ja sniženje, 50% popusta...naravno ja sam sebi zacrtala da nema trošenja ovaj mjesec jer sam pretjerala oko Božićnih poklona i svega, tako da me nije toliko dojmio taj popust. Ali onda je uslijedio šok...prvo sam ugledala materijal za kaput (moj idući projekt) a onda nju...tu divnoću. I snižena...50%...uvjerava mene prodavač da mogu si to kupiti, da nije to tako puno...ali nedam se ja. Izađem iz dućana,nazovem tatu da mu se jadam,posluša on mene i samo pita, "koliko to sve košta"  ja kažem, a on meni vrati se u dućan i kupi si to sve ja te častim uranjenim poklonom za rođendan (rođendan mi je tek idući mjesec). Ne moram vam niti pričati da sam se brzinom munje vratila u dućan sve čovjeku ispričala i još mi je on dao metar jedne tkanine, da me i oni časte za rođendan. Ja mislim da mi je ovo najbolji uranjeni poklon ikada, mojoj sreći nije bilo kraja! Da ne dužim, da vidite koji je to materijal koji mi je cijelu pomutnju u glavi napravio.


Riječ je o koži, skaju neke neobične boje. Jako teško je slikom dočarati, recimo kao crveno vino. 
Nikad nisam šivala odjevne predmete od kože, jesam torbice ali ovo mi je bio na neki način izazov. Postoji maleni problem, tu nema grešaka,mislim mora se paziti kako se radi jer ako se pogriješi i ide se parati vide se sitne točkice. S vremenom se one i maknu ali bolje paziti nego ošteti.
Doma već imam kupljenu usku suknju od kože, tako da sam se ovdje odlučila za puni krug. I totalni pogodak,suknja je po meni divna. 


Što vi kažete da li je ovo dobar uranjeni rođendanski poklon?








Nema komentara:

Objavi komentar