petak, 11. studenoga 2016.

Sreća, nova suknja divan koncert

"Sreća, da sam slobodan od želja
I više nemam slabosti ni za ljubav hrabrosti...."
Tako pjevaju moji najdraži Oliver i Gibonni, a ja sam otišla u Varaždin da ih poslušam.
Naravno da sam morala za tu prigodu sašiti novu suknju,jer tko je vidio ići u staroj. 
Pošto je jesen odlučila sam sašiti jednu tamniju suknju. 
Izabrala sam jednostavni crni materijal, koji ima malo elastina da je ugodnije za nositi.



Kroj je od pencil suknje, sa pasicom od nekih 5 cm. Shvatila sam da mi takva pasica najbolje odgovara. Dodala sam peplum, jer mi je nekako bila  obična, a i ove godine mi se nekako čini da je peplum postao jako popularan.


Jako sam zadovoljna sa suknjom,jer ide na sve. Od elegancije pa sve do kratkih, dugih čizmi.
Najviše si volim sašiti odjeću koju mogu kombinirati na sve.


Ovo je slikano u Varaždinu u jednom parku, koji je predivan. Pogotovo u jesen kad ima takve boje koje nijedan fotić ne može dočarati.
Tako da tko god nije bio, neka posjeti ovaj divan gradić u bilo koje doba,jer je uvijek lijep.
Što se tiče koncerta možda me nisu primjetili Oliver i Gibo ali ja sam sebi bila divna, a na kraju dana to je najbitnije :)

Nema komentara:

Objavi komentar