srijeda, 7. rujna 2016.

Ljeto, zar je kraj?

Ljeto. Uskoro pa gotovo. Ali nema veze,svako godišnje doba ima svoju čar. Meni je ovo ljeto bilo jako lijepo, dosta dugo sam bila u Zagrebu pa sam se u toplije krajeve zaputila tek predkraj osmog mjeseca. Zato sam imala sasvim dovoljno vremena za šivanje. Ove godine su jako bile popularne "Off shoulder" majice i haljine, koje su se meni jako svidjele tako da osim sto sam sebi sašila, sašila sam i svojoj najboljoj prijateljici. Kod ovih haljinica i majica je super što se može uzeti bilo koji materijal, po meni je najbolji neki pamuk,bez elastina naravno ako se ne radi neka uska haljina.
Ali kad je riječ o ljetu nekako mi je za to samo široko, lepršavo lagani materijali...
Vratimo se na ljeto...pošto sam šivala haljine za ljeto naravno da je morao biti i ljetni materijal.
Zaista moram pohvaliti dućan sa tkaninama Pamigo jer je imao tako divni odabir materijala.
Jednostavno je bilo teško za odabrati.



Moja prijateljica naprosto obožava ljeto, obožava sve povezano sa ljetom, a pogotovo sidra što god vidim na sidra znam da će joj se svidjeti. Tako da se nisam iznenadila kad mi je donijela ovaj materijal. Ja moram priznati da sam i sebi uzela takav materijal ali u tamnijoj boji :) 
Materijal je jako dobar jer je lagani traper, jako je ugodan za nositi. Ova sitna srčeka je pamučni materijal, što je za ljeto savršeno, brzo se suši i ugodno za nositi.



Zar nije divna?

Naravno kad sam njoj sašila sam shvatila da je stvarno to lijepo i da bi bio red i da sebi tako nešto sašijem. Tko nas poznaje zna da smo uvijek bile isto obučene :)







Haljina je od istog materijala kao i od moje prijateljice, a majica je od materijala baš za recimo košulje, bluze, popelin ali nije pretanki pa ga je lagano šivati. 

Ako se odlučite da sami sašijete ovako nešto ima zaista jako puno tutoriala na internetu samo treba puno strpljenja i naravno volje. 
Ja sam svoj kroj izvadila iz burde, pošto imam dosta tih krojeva uvijek nađem nešto za sebe. 

Zaostajem sa pisanjem,ali bila sam na godišnjem pa mi morate oprostiti, uskoro slijedi jedan blog posvećen samo svadbama....s obzirom da smo do sad bili na tri vjenčanja znate da su u igri i tri nove haljine :))

Off-the-Shoulder Dress 04/2010 #112B     

Nema komentara:

Objavi komentar