nedjelja, 8. siječnja 2017.

Zima, zima - e, pa šta je, ako je zima, nije lav

To što je zima ja ne prestajem nositi suknje. Samo se iz laganijeg materijala prebacim na deblji sa podstavom.
 Koje god je godišnje doba suknju imam spremnu.
Moram priznati da prije nisam toliko nosila te "deblje" suknje, nekako mi nisu bile toliko privlačne, vjerovatno zato što nisam ljubiteljica podstava, a bez njih se takve suknje ne šivaju . 
Vjerovatno što sam starija mjenjam i svoj ukus. Ove godine sam baš dosta takvih suknji sašila, što sebi tako i drugima. Da li su postale moderne ili ne to zaista ne znam jer ne pratim previše modu, šivam ono što  mi se sviđa, a ne što je moderno.
Pencil skirt ili uska suknja, je moj najdraži izbor suknje, naravno nosim i šivam ja i ostale ali nekako to najviše volim nositi. Koliko god zvučalo smiješno ali najugodnije se u njoj osjećam.

Oba materijala su jako lijepa i oba sam dobila na poklon tako da mi je to još draže.
Nijedna suknja nema pasicu, nisam imala dovoljno materijala za nju tako da sam morala bez nje šivati i moram priznati da mi je super. Gore je dovoljno usko da ne sklizne a opet ne stišće, što je isto jako bitno. Makar sam ja osoba koja voli da sve stisne, tako sa osjećam sigurnije.












Mislim da je dosta zimskih suknji vrijeme da nam se vrati sunce i laganiji materijali

Nema komentara:

Objavi komentar