ponedjeljak, 2. siječnja 2017.

Zip on, zip off

Sretna Vam Nova godina! Želim vam puno zdravlja, sreće, smijeha i ljubavi! Naravno i puno novih suknjica,pomogucnosti od mene napravljenih 😉

Kakav bi bio prvi dan nove godine da ja nemam novu suknju.
 Ovu ideju za suknju sam dobila na instagramu, pratim jednu rusku stranicu sa modom i kada sam ju vidjela odmah mi se svidjela.
Vrlo jednostavna pencil suknja i samo uz dodatak cifa i malo čipke postane jako zanimljiva suknja.
Jedino što me malo mučilo kako ću je obući, s obzirom da nisam imala cif koji se sa obje strane kopča. 
Razmišljala sam o gumi u pasici ali nisam bas prevelika ljubiteljica gumi, tako da je to otpalo. 
Zato sam stavila na stražnjoj strani klasični cif i to je to. Metalni cif nema nikakvu ulogu osim da izgleda jako zanimljivo i cijelu suknju malo podiže. Čipka daje malo sexy dojam suknje. 
Materijal je rastezljiv pa nije potrebno uopće otkopčavati cif,može se normalno hodati i kad je zakopčano. I iskreno mi se baš i sviđa kad je zakopčana.








Kada bi netko gledao samo straga pomislio bi jednostavna crna pencil suknja, samo mali zaokret i svatko će se iznenaditi. 



Nema komentara:

Objavi komentar