utorak, 15. kolovoza 2017.

Ljeto i moja prijateljica

Ljeto je stvoreno za lagane haljinice i topiće. Što manje odjeće na sebi to bolje.
Nekako kao da smo ljeti svi puno ljepši, veseliji...nekako drugačiji. Vjerovatno jer dolazimo ili tek idemo na godišnji, pa smo nekako poletniji sretniji, opušteniji i naravno tamniji.
Što je ja mislim zapravo najbitnije kad dođeš sa godišnjeg odmora.
Zato odjeća svima puno bolje stoji ljeti nego zimi.
 Njoj sve uvijek dobro stoji, nije bitno koje je godišnje doba, jednostavno je lijepa i volim za nju šivati. Mogu reći da sam prava srećkovićka što sam okružena tako lijepim i dobrim prijateljicama.

Danas je riječ o jednom topu i jednoj pravoj ljetnoj haljini.
Prvo haljina....










Haljina je jednostavni kroj koji u struku ima gumu. U ovom slučaju sam dodala V izrez, može biti i obični okrugli. Haljina može biti sa ili bez rukava, kako god poželite.
Ovaj bijeli materijal ima po sebi sitne crvene cvjetiće, bez obzira što je bijeli ne treba ići podstava, jer nije proziran, ugodan je za nositi. I zanimljivo je kad se opere se skroz stisne, pa ako želite usku haljinu samo ju nemoj te speglati i biti će uska.

Top....













Ovaj top je meni među najdražim stvarima što sam sašila. Zapravo taj kroj mi je najdraži.
Sebi sam sašila haljinu i top od ostatka materijala i jednostavno ga obožavam.
Ovaj materijal je jako zanimljiv,vizualno, dobar je za šivanje ali se dosta lovi na peglu, za ovako neki top je super, ali mislim da ne bi bio dobar za neku haljinu. Bar meni na dodir nije ugodan.

Što sam vam rekla, zar nije predivan model? :)



  English version:                                                                                                                                       Summer is ideal for lightweight dresses and tops. The less clothes on its better. 
Somehow like we're all so much more beautiful, happier in the summer ... somehow different. Probably because we are coming or just going on vacation, so we are somehow more happy, happier and, of course, darker.What I think is most important when you come from vacation.       
My friend  is always good at choosing chlothes, no matter what the season is, she is simply beautiful and I love to sew for her.
 I can say that I am  happy that I am surrounded by such nice and good friends.     Today is all about a top and a simple summer dress.  Dress is easy to cut which has a waist rubber. In this case I added a V cut, it can also be ordinary round. The dress can be with or without sleeves, whatever you want.    This white material has a tiny red flower, I didnt sew a lining because is not transparent, it is comfortable to wear. And it is interesting that when you wash is completely squeezed,, so if you want a tight dress dont iron the dress and will be strait.
 This is the top of the list of the favorite things I've sewed. Actually, the cut is my favorite.I sewed myself  the dress and the top of the rest of the material and I simply adore it. This material is very interesting, visually, good for sewing but lots of hunting on the iron, for this  top is great, but I do not think it would be good for a dress.On the touch  is not pleasant.




Nema komentara:

Objavi komentar