utorak, 5. prosinca 2017.

Plišana haljina / Velvet dress

“Imam svog velikog medvjedića”. To je bila prva rečenica koju je rekao moj muž kada me vidio u ovoj haljini.
I šta da ja na to kažem, osim da ima pravo Hahahaha. Ne znam tko je izmislio plišane materijale ali pun pogodak je, jer stvarno kad ih obučeš na sebe kao da si se pokrio sa dekom. 
Za ovo hladno vrijeme su plišane haljine najbolji izbor. 
Naravno tu govorim o pamučnim materijalima,a ne sintetičkim kakvih danas ima svuda. 
U današnje vrijeme je prava rijetkost naći pamučne materijale, jer sve je puno sintetike i to skupe sintetike. 
Ja imam sreću pa se ne znojim takvim materijalima, doslovce mogu bilo što obući na sebe, ali ugodnije je ipak u barem malom postotku pamuka. Tako da kad sam naišla na Svijetu metraže na ovaj materijal, morala sam ga kupiti. Riječ je o pamučnom plišu. 

Boja mi je odlična, kao neka prljavo roza. Super ide na crne čizme, ističe se jako. 
Kod pliša je obavezno tkaninu oprati prije, jer se dosta skuplja. I naravno treba paziti kad se šiva jer sam primjetila ako se malo jače poteže da se može tkanina rastegnuti, nakon toga nema baš puno pomoći.

Kod mene prolaze svi jednostavni krojevi, tako da sam i ovdje sašila sasvim jednostavnu haljinu za svaki dan.
Super su mi ispali rukavi, izgledaju kao iz nekog srednjeg doba. 
To je čar šivanja nikada zapravo ne znaš kako će ti ispasti nešto, sve je dobro dok te ugodno iznenadi. 




                                     











   

Možda i je vani minus ali ja u svojem plišu ništa ne osjećam 😉😉


English version:

"I have my teddy bear."
 That was the first sentence my husband said when he saw me in this dress.
And what do I say to that, except that hahahaha he is right.
I do not know who invented the velvet fabric, but it's great, because it really is like you are covered by blanket.
For this cold weather, velvet dresses are the best choice.
Of course we are  talking about cotton material, not the synthetic kind of fabric, today that fabric you can  found everywhere.
Nowadays, it is rare to find cotton fabrics because there are lots of synthetics and expensive synthetics.
I have luck and I do not sweat in any materials, I could literally wear anything, but it is more comfortable wear a fabric with least a small percentage of cotton.
 So when I found in one fabric shop cotton velvet fabric I had to buy it.

Color of fabric is great, like some dirty pink. I love to wear on black boots.
You must wash fabric before you sew because its shrinks.

I love simple patterns so I sew simple dress for every day.
Sleeves look like they were in a middle ages, and I like it.
That's the magic of sewing you never really know that  something will go wrong, it's all good while you're pleasantly surprised.

Maybe its cold outside, but I dont feel anything in my velvet dress. 😉😉

Nema komentara:

Objavi komentar