nedjelja, 29. travnja 2018.

Dobro dođe promjena/ Little change

Dok sam bila dijete tata mi je birao odjeću što ću nositi, nismo imali puno ali uvijek je tu bila jedna crna suknjica, bijela košulja, vestica i bijele štrample to je bila kombinacija za svečane prigode, ostale dane bi provodila u hlačama, trenirkama ili tajicama.
Nisam bila neka velika ljubiteljica haljina i suknji, nekako mi je to bilo za odrasle ljude.
Srednju školu sam cijelu provela u trapericama, što je zaista čudno jer sad ih nosim u rijetkim situacijama. Ne sjećam se točno kada sam odjednom samo počela nositi haljine i suknje, a hlače sve manje. Vjerovatno u trenutku kad mi je šivanje postalo daleko više od hobija.
Kako se netko osjeća ugodno u hlačama tako se ja ugodno osjećam u haljinama i suknjama.
Većina mojih haljina su uske, volim te koje prate liniju tijela, ali u zadnje vrijeme šivam malo drugačije  tj. za mene široke haljine.
Znam da su sada dosta moderne te kao široke haljine, ja nisam neki pobornik mode, nekako se uvijek uskladim s njom. Bez obzira što je moderno, a što nije i dalje nekako smatram da treba nositi ono u čemu se osjećaš ugodno i naravno u skladu sa svojim godinama.



                    







  


Obje haljine su sašivene od scuba materijala sa kombinacijom pamučnog kariranog materijala. 
Gornji dio je uži, dok se od struka počne lagano širiti. 
Jako volim volane tako da sam ih dodala na donji rub haljine i za promjenu na rame, malo da podigne cjelokupni izgled haljine. 
Haljine su jako ugodne za nositi, stvorene za ovo prijelazno razdoblje.

English version:

While I was a child, my dad chose me clothes I would wear, we did  have much, but there was always a black skirt, white shirt, pullover and white craze that was a combination for festive occasions, the other days would be spent in pants.
I was not a big fan of dresses and skirts, somehow it was for grown-ups.
I spent the middle school in jeans, which is really strange because I'm wearing them in rare situations. I do not remember exactly when I suddenly started to wear dresses and skirts, and the pants were less and less. Probably the moment that sewing has become far more than a hobby.

As someone feels comfortable in pants I feel so comfortable in dresses and skirts. 
Most of my dresses are narrow, I like when dress follow the line of the body, but I have been sewing a bit differently for me, wide dresses.

I know that nowadays they are quite modern and as wardrobe, I'm not a promoter of fashion, somehow I always align with her. Regardless of what is modern and what is not still somehow I think that you have to carry what you feel comfortable and naturally in line with your years.
  
Both dresses are packed with scuba material with a combination of cotton woolen material. 
The upper part is narrow, while the waist begins to spread lightly. 
I love ruffel so I added them to the lower edge of the dress and to change on my shoulder, a little to raise the overall appearance of the dress. 
Dresses are very comfortable to wear, created for this transitional period. 
 

Nema komentara:

Objavi komentar