ponedjeljak, 12. ožujka 2018.

Suknja sa dva lica / skirt with two faces

Volim suknje, pogotovo suknje neobičnog kroja. Zapravo ne toliko neobičnog nego da su malo drugačije, a ne cijelo vrijeme iste. Što je malo čudno za mene jer ja sam dosta jednostavna cura koja voli jednostavne krojeve, ništa komplicirano. Nekako mislim da je jednostavnost elegancija, manje je više. Ali eto u ovom slučaju sam se malo poigrala sa materijalom.
Materijal je jako neobičan, ima dvije strane što ga čini zanimljivijim, tako da ga možete okrenuti na koju god stranu želite, ne postoji kriva strana.
Jedina mana je ta da nema uopće elastina pa je dosta grub za nositi.
Zato sam šivala pencil suknju, sa volanom, tako da mi nije potreban prorez zbog hodanja.
Ideju za ovu suknju sam vidjela na instagram profilu neke ruske stranice, samo što su oni još dodali cif i materijal je bio jednobojan.




U zadnje vrijeme često šivam robu sa volanima, oduvijek sam ih voljela ali očito u zadnje vrijeme puno više.
Jedan materijal s toliko mogućnosti, to mu daje čar.

English version:

I like skirts, especially skirts of unusual pattern. Actually not so unusual that they are a bit different. What's a little odd to me because I'm a pretty simple girl who loves simple pattern, nothing complicated. Somehow I think the simplicity is elegance, less is more.
 But in this case I  play  little with the material.

The material is very strange, has two sides, making it more interesting, so you can turn it anywhere you want, there is no wrong side.

The only drawback is that it does not have elastin at all, so it's pretty rough to wear.

That's why I sew a a pencil skirt with a ruffel so I did not need a sling for walking.

The idea for this skirt I saw on the instagram profile, different is that they added zipper and the material was monochrome.

I've often been sewing stuff with the ruffles, I've always loved them but obviously a lot more lately.
One material with so many options, it gives it charm.

Nema komentara:

Objavi komentar