ponedjeljak, 19. veljače 2018.

Sretan mi rođendan / Happy birthday to me

Sretan mi rođendan!
I to okrugli, veliki 30-ti, ne znam gdje su proletjele sve te godine ali nekako mi se čini da sam zaspala i probudila se u tridesetoj. Nema veze, glavno da je rođendan došao, proslavila sam ga stvarno lijepo, bolje nego što sam mogla očekivati.
A kakav bi to bio rođendan bez nove haljine? Nikakav. Super je što uopće nisam imala u planu ovako nešto šivati nego sam slučajno naletjela na ovaj divan materijal i nisam jednostavno mogla odoljeti.
Moram naglasati da sam materijal kupila u utorak a rođendan sam slavila u subotu, tako da nisam imala baš puno vremena. Najviše volim šivati po kroju, nisam baš osoba koja puno improvizira uvijek me strah da ću nešto krivo odrezati, a jednom kad odrežeš nema povratka.
Tako je zapravo i tu bilo, haljina je trebala ispasti malo drugačija, što se tiče leđa,ali moja improvizacija nije baš dobro ispala, pa sam morala još jednom improvizirati i ispalo je super.
Da netko ne zna mislio bi da je to moralo tako biti.
Kroj je zapravo za klasičnu haljinu,umjesto cifa koji inače ide na leđa ja sam ostavila V izrez, dodala satensku vrpcu i nastala je ova divna haljina.







Meni je zaista posebna haljina, osim što je materijal sam po sebi poseban ova satenska vrpca zaista da poseban završni dojam. Morala je i biti posebna ipak se jednom slavi 30-ti.



English version:

Happy birthday!

The great 30 th, I do not know where they flew all these years, but somehow I think I fell asleep and woke up at thirty. It does not matter, the main thing is the birthday came, celebrated him really nice, better than I could have expected.
What would be a birthday without a new dress?
It's great that I did not plan on sewing,  I accidentally ran into this fabulous material and I could not easily resist it.

I have to emphasize that I purchased the material on Tuesday and celebrated the birthday on Saturday so I did not have much time. I love sewing from pattern, I'm not a very improvised person, I always have fear that I'm going to cut something wrong, and once you decide to cut you do not have a return.

The dress was supposed to go a bit different, as far as the back was concerned, but my improvisation did not go very well, so I had to improvise again. But this time it turned great.

This is  actually pattern for a classic dress, instead of the zipper that usually goes back I left the V-band, added a satin ribbon and this wonderful dress came out.

It is really a special dress for me, except that the material itself is a special, satin ribbon  has a particular final impression.
She had to be special, however, once you celebrated the 30th.

1 komentar: