subota, 3. veljače 2018.

Zimi treba dodati malo boje / Winter with color

Žuta!!!!!!! nije mi to baš neka omiljena boja, više mi je za ljetne mjesece, ali volim i zimi dodati malo boje da nije sve sivilo. Ovaj sam materijal već neko vrijeme gledala, bio mi je baš lijep ali sam se bojala kako bi mi stajao pošto sam ja plavuša, da ne ispadnem previše žuta, Zato sam se odlučila za suknju, punog kruga do koljena. Volim te duže suknje, kad prekriju koljena izgledaju mi jako elegantno. Samo treba paziti na odabir suknje jer ne stoji takav kroj svima, pogotovo ako ste niža cura, onda bolje suknja iznad koljena da vas još više ne "skrati".
Dodala sam suknji sa strane džepove,makar rijetko stavljam ruke u džepove od suknje ali eto neka se nađu. Za suknju punog kruga treba dosta materijala, minimalno dvije i pol dužine ako želite da suknja lijepo izgleda i najbolje je uzeti neki materijal koji lijepo pada onda suknja dobije na volumenu.

Drugi put ću slikati proces šivanja tako da ako netko želi probati sam da mu olakšam šivanje,a do tad uživajte u mojoj divnoj žutoj suknji.

I da slikano je zaista u zimi, na svu sreću ove godine je zima više kao proljeće.










Što se mene tiče svaka zima može biti ovako topla kao ova ;)



English version:

Yellow !!!!!!! It's not my favorite color, it's more for summer months, but I like to add a little bit of color to winter, but it's not all gray. This material I have been looking for for some time, its was very nice so I decided to buy him and sew a skirt, full circle  skrit to knee.
I love the longer skirts, when they cover my knees  they look very elegant.
You must be careful with skirt that you choose, because not every pattern is good foe everyone.
I added pockets to the side of skirt. For full circle skirt you need a lot of material,  a minimum of two and a half lengths ,if you want the skirt to look nice ,it is best to take some material that falls well then the skirt gets the volume.
 Next time I will take picture of sewing process so if you decide to sew for yourself skirt it will be easy, until then you enjoy with my yellow skirt.


Nema komentara:

Objavi komentar