srijeda, 31. siječnja 2018.

Jedna...ili možda dvije suknje? / One or two skirt?

Mislim da već ptice na grani znaju kako volim šivati svojim prijateljicama, ali imam jednu koja mi je jako draga i njoj baš volim šivati. Nekako imam dojam da baš uživa noseći to što joj sašijem.
Dok i tražim inspiraciju za sebe što da si sašijem dosta nalazim za nju.

Tako da je i ovaj post posvećen njoj. Mojoj prijateljici, česta inspiracija za neke moje kreacije, moja vjerna nositeljica kreacija. Nadam se da ću joj još svašta sašiti.

Pa da krenemo...riječ je o dvije suknje, kroju u kojem ju nisam nikada vidjela ali eto odlučila se za malu promjenu,što joj jako dobro stoji.  Skoro uvijek kad joj šivam, šivam pencil suknju, rijetko ijedan drugi model,pa kad se odlučila za ovakav mene je to jako iznenadilo.
Zapravo dok sam naručivala joj materijal bila sam uvjerena da je riječ o pencil suknji.
Materijale smo naručile preko Svijeta metraže, prva je viskoza, a drugi je zapravo dekor materijal.
Ali ta viskoza....toliko smo nas dvije proučavale taj opis materijala i nijedna nije skužila da to uopće nije debeli materijal nego skroz lagani, možete si zamisliti moje iznenađenje kad sam otvorila paket a unutra ljetni materijal. Nema veze, nijedan materijal se ne baca sve se uvijek iskoristi pa tako i on.


Vrlo je neobičan materijal, ali zanimljiv. Koliko god izgledao kao da po sebi ima crno, zapravo smeđa boja prevladava. Tako da sam za materijal ispod uzela smeđi mako.



Ovo je drugi materijal...taj slični materijal ste  već na meni vidjeli i super je. To je zapravo dekor materijal, znači za uređenje doma, da li presvlake za stolice ili možda zavjese. ali meni je super i za suknju. Dosta je krut pa baš nije za uske suknje, više ove malo šire.

Njoj sam šivala suknje od širine materijala i samo sam ih nabrala tako da su malo pufaste.
Ovaj kroj je zaista jednostavan i recimo tko tek počinje šivati mislim da bi mu bio najjednostavniji za naučiti, samo treba malo živaca dok se rade nabori.






Ponekad treba se maknuti iz svoje komforne zone i probati nešto novo.




English version:

I think already the birds on the branch know how I like to sew for my friends, but I have one she is my best friend and I love sew for her. 
 I have the impression that she just enjoys wearing what I sew for her.

So this post is dedicated to her. My friend, a frequent inspiration to some of my creation. 
I hope I'm gonna sew a lot for her.

So let's go ... it's about two skirts, a pattern in which I've never seen her before, but she decided to make a small change, which is good for her. Always when I was sewing for her, I was sewing a pencil skirt, rarely any other model, so when she decided to do this I was surprised.
Actually, while I ordered her material, I was confident that it was a pencil skirt.

We ordered the materials through the online shop Svijet metraže, the first  fabric is viscose, and the other is actually a decorative material.

But that viscose .... me and my friend  studied this description of the material and none of us figured that it was  thick material, you can imagine my surprise when I opened the package and there whaas a summer material. 

First material it's a very unusual material, but interesting. I decided to sew a mako material below this viscosa. 

This is the second material ... that similar material you've seen on me and is great. This is actually a decorative material, meaning home decoration,  but it's great for sewing skirt. 
It's pretty stiff, so it's not for the pencil skirts.

I sewed her skirt on the width of the material.
This pattern is really simple and let's say who's just starting to sew I think it would be simplest to learn.

Sometimes you have to get out of your comfort zone and try something new.

Nema komentara:

Objavi komentar