četvrtak, 18. siječnja 2018.

Zima nam ne može ništa / winter can not do anything to us

Zima....ja ju ne volim. Previše odjeće na sebi, stalno mi je hladno, pa onda vruće gužve po gradu i tramvaju, a onda padne snijeg, pa opet gužve po gradu i tramvaju koji najčešće ne vozi, bljuzga....nikako nisam za zimu.
A tu je i ono najslavnije pitanje, što obući da donekle izgledam privlačno i ženstveno. 
Ja sam osoba koja ne voli baš hlače, tj.nosim ih baš kad moram, to su rijetke situacije. 
Čak i zimi sam u haljinama i suknjama, debele čarape, visoke čizme i meni zima ne može ništa.


Kad sam kupila ovaj materijal prvo što mi je prošlo kroz glavu, neka kućica u snijegu, vatra u kaminu. Nekako me taj materijal baš asocira na takav trenutak. Materijal je elastičan i ugodan za nositi samo što je malo tanji tako da sam ga odlučila podebljati sa još jednim materijalom da ga mogu nositi u ovim hladnijim danima.


Drugi materijal me oduševio na prvu. Volim karirani uzorak, pogotovo kao što je ovaj jer je malo drugačiji, nije klasični. Oba materijala sam naručila preko Slovenske stranice Svijet metraže, zaista imaju divne materijale i usluga što se tiče slanja je odlična. Što god vas muči sve ih možete pitati i sve objasne, čak i slikaju. 
Poštarina se plaća ali često imaju besplatne poštarine pa to znam jako često iskoristiti. 

Obje suknje su pencil kroja, taj kroj je bezvremenski i meni među najdražima. 
Skoro svaki materijal dobro izgleda na tom kroju. Ako ne znate sami napraviti kroj na burdastyle stranici ima jako dobrih krojeva
 Kad nju savladate možete bilo koji kroj suknje šivati. Mislim da sam pobjedila i ovaj put zimu, a još nije ni počela..ko zna što vas još čeka...:)







English version:

Winter .... I do not love her. Too much clothes on me, I am constatly cold, then  crowds around the city and tram, and then snow falls, and the trams most often do not drive, blush ... I'm not really in the winter.
 And then there's what's most famous question, what to wear to look somewhat attractive and feminine.
I'm a person who does not like pants, i just like them when I have to, these are rare situations.

Even winter in dresses and skirts, thick socks, high boots and winter can not do anything to me.


 When I bought this material is the first thing that went through my head, a cottage in the snow, the fire in the fireplace. Somehow this material is just like that. The material is flexible and comfortable to wear only a little thinner so I decided to thicken with another material that can be worn in these cold days.

Other material impressed me at first. I love a stitched pattern, especially like this one, because it's a bit different, not classic. Both of the materials I have ordered through the Slovene site Svet metraže, they have really  wonderful materials and services is great. 
Whatever troubles you have you can ask and they explain everything.They have often a  free shipping.

 Both skirts are pencil cut, this cut is timeless and this is my favorite pattern.
Almost every material good looks at this pattern. If you can not make pattern by yourself  then go to  BurdaStyle page and download thers pattern.


  I think I've won this winter, and it has not even started ... knows what's waiting for you ... :)

 

Nema komentara:

Objavi komentar