subota, 6. siječnja 2018.

Svadbena tkanina / wedding fabric

Nema ljepšeg osjećaja od onoga kada se udaš za čovjeka svoga života, kada ti vjenčanje prođe točno onako kako si zamišljala čak i puno bolje. Nakon tog osjećaja kreće dobar osjećaj otvaranja poklona i držiš u ruci veliku kutiju od svoje kolegice s posla,(ma zapravo smo mi daleko više od kolegica.) i znaš da ti je nešto pripremila otvoriš kutiju a unutra hrpa novinskih papira i pomisliš pa nije valjda negdje unutra ugurala novce i onda ugledaš najbolji, najoriginalniji poklon ikada, tkaninu!!!! I ne možeš vjerovati da ti je to zaista poklon da me toliko dobro poznaje da je znala koliko sam kukala što štedim za svadbu pa nisam mogla tkaninu kupovati i da me je na ovaj način htjela razveseliti. Osim što sam dobila tako originalan poklon ono što me iznenadilo je izbor tkanine,jer realno gledajući teško je za nekoga kupiti tkaninu, a ona je skroz pogodila.
Tkanina je baš neobična nije klasična, baš ono što me oduševilo.





Prva mi je ideja bila da sašijem suknju od širine materijala samo da falde dodam, ali nekako mi je materijal bio previše lijep da bi bio samo suknja zato sam se odlučila za haljinu.
Materijal je dosta krut bez elastina pa nije baš za uske haljine zato sam odlučila gornji dio uski a donji dio samo 2-3 falde da nije obična u donjem djelu. 






Mislim da nisam pogriješila u odabiru kroja, što Vi mislite?


English version;

There is no better feeling than when you marry the man of your life, when your wedding goes exactly as you imagined even better. 
After that feeling, it's a good feeling of opening  gifts and you hold a big box  of your colleagues (but we're actually far more than a colleague, she is my friend) and you know that she prepared something to you.And we open the box and inside is a bunch of newspaper  and you think that she put inside this paper a money. First we saw money and than I  see the best, most original gift ever, the fabric !!!!

I can not believe that this is really a gift to me, she know that  I whas saving the money for weeding  so I could not buy the fabric.
Aside from getting such an original gift, what surprised me was the choice of fabric, because its hard to buy a fabric for another, but she buy a great fabric.
The fabric is just unusual, not classic, just what I was thrilled with. 

My first idea was to make a skirt of the width of the material,, but somehow the material was too beautiful to be just a skirt so I decided to sew a dress.
 The material is quite stiff without elastin  not for tight dresses. 

I do not think I made a mistake in choosing this pattern for this fabric, what do you think?
 

1 komentar:

  1. Kako lepa priča i prelepa haljina! Nema ničeg boljeg od stvaranja!💓

    OdgovoriIzbriši