ponedjeljak, 29. veljače 2016.

Think twice cut once :)

Kad naručiš neki materijal i jedva čekaš da ti dođe i onda napokon ti dođe i shvatiš da to nije zapravo to što si ti htjela e onda shvatiš da imaš problem. Ali na svu sreću skoro se svi problemi (ako nisi izrezao) mogu riješiti. Dugo sam razmišljala što bi sa tim materijalom.


To je materijal, da vam bude jasnije dok objašnjavam svoj "problem". Znači ja kada sam vidjela ovaj materijal mislila sam da on ima na jednom djelu cvjetiće i da se širi prema gore gdje cvjetići nestaju i ostaje samo tamno plava boja. Naravno, pogriješila sam :). Umjesto da pitam da mi objasne kako zaista izgleda materijal, s obzirom da sam naručivala preko web stranice, ja sam se pravila pametna i odmah naručila. I kada je došao, stvarno je bilo veliko iznenađenje. Nažalost nemam sliku materijala ali probati ću objasniti. On je dugačak nekih 1 metar i širok 1,4m i cijelom svojom dužinom idu cvjetići širine nekih 20cm onda je plavo i onda opet tako cijelom dužinom cvijetići. 
Znači nije baš ono što sam htjela, ali dobro sigurno neću baciti. 
Jako dugo sam okretala materijal po sebi da vidim kako će najbolje biti, od suknje, do haljine pa sve do kombinacije suknja i gornji dio haljine i nekako sam našla najbolje što mi je izgledalo. 

           






Evo završnog mog produkta, dosta dobro je ispao ali ne onako kako sam zamislila. Toliko sam razmišljala kako koju stranu okrenuti da dobijem sve cvjetiće na jednoj strani, a čisto na drugoj strani da sam sve naopako okrenula i dobila nešto sasvim drugačije. Očito ja ne smijem previše razmišljati nego samo šivati. 
Materijal je divan, tako ugodan za nositi da jedva čekam proljeće i toplije vrijeme da ju počnem nositi. Ako me pratite shvatiti ćete kako su moje haljine jednostavnog kroja, najviše volim jersey i scubu, materijale koji se samo "navuku" preko glave. Tako je i ovaj materijal, jersey viskoza, materijal divno pada i na tijelu ga uopće ne osjećaš. 
Po meni je to najbitnije, trebaš se ugodno (naravno i lijepo) osjećati u tom materijalu. 

Nakon toliko razmišljanja mogu reći da sam jako zadovoljna sa završnim radom! 

 A ovo neka poruka svima bude :)






4 komentara:

  1. Super ti je ispala haljina! Jako mi se sviđa :)
    Molim te daj mi reci kako porubljuješ oko vrata i rukava?
    Negdje si napisala da nemaš endlericu.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Porubljujem sve sa cik cak bodom. Ali kod ovih tkanina porub nije potreban jer se tkanine ne para.

      Izbriši
  2. Vesna, ja cu se useliti u tvoj ormar! ;) Bas zato sto su cvjetici na drugom mjestu, sto je drugacije od uobicajnog, haljina je skroz posebna. Jako mi se svida!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahah, još da ima mjesta u njemu ��

    OdgovoriIzbriši