petak, 1. travnja 2016.

Prugice na suknji

Suknje!!! Obožavam ih. Bilo duge, kratke, do koljena, široke, uske. Nije bitno kakve su glavno da su suknje.  "Podrijetlo suknje vjerojatno seže do prapovijesti kada se odjeća nije razlikovala kod muškaraca ili žena. Suknjama su se odijevali u povijesti egipatski faraoni."  Tako kaže wikipedija, a ja se upotpunosti slažem s njom. 
Nekako imam osjećaj da žene više vole i biraju haljine jer realno obučeš jedan odjevni predmet i gotova si. Kod suknje moraš ipak paziti što ćeš na nju. Zato i ja nekako prije biram haljine nego suknje, ali nekako se to u zadnje vrijeme promijenilo. Možda zato što je moda toliko daleko otišla da zaista možeš na suknju sve obući. I što se tiče obuće, a i odjeće. 
Još pogotovo kada kupiš dobar materijal, kao što je slučaj kod mene. 
Doslovce moja pošiljka materijala je stigla u rekordnom roku ali kada sam ugledala ovaj jednostavno sam bila presretna. 



Ako ste se pitali, da to je materijal i to jako neobičan materijal. Zove se minimat, univerzalna poliesterska tkanina. Znam puno vas će reći ajme poliester i ja se slažem s vama ali za suknju koja nije uz tijelo meni osobno ne smeta. Da je riječ o haljini sigurno ju ne bi sašila, ali danas je dosa teško naći tkaninu bez poliestera tako da....ja kupim ono što se meni sviđa, a s ovom nisam sigurno pogriješila. 





Suknja je puni krug i ima jedan dodatak, a to su džepovi. Nikad ih nisam šivala, iskreno vrlo ih se rijetko sjetim, a i oni su meni više ukrasni nego što ću ih zaista koristiti. 


Zar nije divna? Te boje....one same potjeraju crne oblake i dovuku sunce. 





Nema komentara:

Objavi komentar