petak, 8. travnja 2016.

Lastavice doletjele na suknju

Traper, jedna vrlo jednostavna tkanina, svi je vole i svašta se može od nje sašiti. U zadnje vrijeme sam po dućanima s tkaninom nalazila tanji traper, sada da li je to pravi nisam bas sigurna, ali ako nije jako je dobra kopija. Ovaj što sam ja kupila je tanji traper i kod njega mi se najviše sviđa što se lagano šiva i dosta dobro pada. Kada sam naručila ovaj materijal prvo sam mislila napraviti usku pencil suknju ali mi je netko sugerirao u puni krug suknju. Nažalost sam naručila materijala dovoljno samo za pencil, a ne za suknju punog kruga, tako da sam se morala malo snaći.



Materijal je na slici malo tamniji, uživo je svijetliji, jedna jako lijepa boja trapera.



Kao što sam rekla nisam imala puno materijala pa sam malo improvizirala suknju "punog" kruga. Uzela sam širinu tkanine i sašila sam falde. Iza sam stavila cif i eto suknja gotova. 
Lijepo pada i jako je lagana. 



Ovo je bilo poslovno izdanje,ali izgleda dosta i ležerno. Nisam neka velika ljubiteljica plave boje, ali ova kombinacija mi se jako sviđa.






Nema komentara:

Objavi komentar