petak, 20. svibnja 2016.

Jedna, dvije suknje....

Što obući na svadbu?! To je ono vječito pitanje. Znamo što ne smijemo obući, a to je bijela duga haljina. Kada malo čitam po Wikipediji nalazim svakakve zanimljive činjenice o vjenčanju a posebno o haljinama. Kroz povijest su se mjenjale boje, oblik pa čak i danas i dužina haljina, tako da sve češće možemo vidjeti kako mladenke danas imaju i kratke haljine.
Ja osobno volim vjenčanja, volim tu strku, zbrku, glazbu, hranu....sve mi to daje neku čar. 
Ne mogu reći da nisam kao mala sanjala svoje vjenčanje, raskošna krinolina, dugi veo princ na bijelom konju...Hahahaha, mislim da je svakome tako počela djetinjasta maštarija. 
Što sam starija, haljina je sve uža postala, raskošno vjenčanje se pretvorilo u intimnije, a princ na bijelom konju, on je ostao i kraj mene je......
Ajmo se mi vratiti na početak priče, znači što obući na vjenčanje....kad si gost lako je, bilo što samo da je pristojno, ali ako si kao ja to znaci šivanje nečega novoga. A ako imaš prijateljicu koja isto ne zna što će obući, e onda imaš puno posla. Obje smo se nekako odlučile za suknje, tako da smo dosta zapravo i slične bile obućene.


Ja sam se odlučila za klasičniju kombinaciju. Iz svojeg cvijeća sam izašla i ušla u geometrijski svijet. Na slici izgleda kao crno bijela kombinacija ali kada se baš jako približi onda se vidi da je zapravo tamno plava.


Ovaj materijal je meni divan. Ljubav na prvi pogled. Za njega se odlučila moja prijateljica. 
Izašla je iz svoje "konforne zone" i samu sebe iznenadila ovom tkaninom. 
Tkanina izgleda kao neka slika...jednostavno je toliko upečatljiva da je to predivno.




   
                                                               


Ovo je moj princ i moja suknja. Crno bijela kombinacija uvijek dobro prolazi. Elegantno ali opet jednostavno. Imala sam jednu starinsku crnu torbicu, gore sako i eto spremna za plesanje dugo u noć.





Što reći osim da ponekad treba izaći iz svoje konforne zone i uživati u bojama. Kako kažu dok ne probaš ne znaš kako je.
Draga moja Suzi trebaš češće isprobavati jer ovo je ispalo jako dobro... ;)





Nema komentara:

Objavi komentar