nedjelja, 30. travnja 2017.

Flamingo suknja

Flamingo...bez brige ovo nije post o životinjama. nego samo o životinjama na tkanini.
Ove godine, koliko sam vidjela je jako popularan flamingo uzorak. Ptica je toliko slatka  da ni ja nisam mogla odoljeti.





Kao što sami možete vidjeti materijal sam kupila tj,naručila preko sveta metraže. Jedan dućan u Ljubljani,koji na moju sreću ima dostavu, super web stranicu i odlične ljude koji tamo rade jer u svakom trenutku žele pomoći.
Kad san ugledala ovu tkaninu znala sam da ju moram imati. Odmah mi se na prvu svidjela.
Super je što je pamučna, a danas je dosta teško naći pamučnu tkaninu.
Nisam uzela puno, dovoljno za polukrug suknju.
Jedina zamjerka je što se lako gužva, ali nema veze isplati se svaki put malo proći sa peglom po njoj.

Čim je sunce izašlo morala sam ju obući, tako da se veselim sunčanim danima da ju mogu češće nositi, jer je zaista ugodna.












Zar nije jednostavno preslatka?

Nema komentara:

Objavi komentar