subota, 29. travnja 2017.

Lijeva ili desna teško se odlučiti

Ne moram niti govoriti koliko ja uživam u šivanju, ali onaj osjećaj kad nekome drugome nešto sašiješ i ta osoba je zadovoljna, sretna ima osmijeh na licu koji ne skida, e taj osjećaj je najbolji.
S obzirom da je meni ovo hobi tj.nisam izučena krojačica, nego uz pomoć tečaja, youtuba i malo genetike mogu reći da sam rijetko koga odbila, kažem pokušati ću pa ćemo vidjeti šta će biti od toga.

Tako je meni došla moja Petra sa dva materijala i rekla šivaj. I tako su nastale dvije divne haljine.
Ova smeđa haljina je meni specifična jer sam šivala po drugoj haljini,a  to do sada nisam nikad radila, kao što sam rekla nemam toliko znanja da bi sama mogla kroj napraviti. Mogu sve sašiti samo mi daj kroj, ali eto ovo sam uspjela i bez njega. Materijal je divan i još kupljen na sniženju.
Ovaj drugi materijal je Roberto Cavalli. Možda si ne možemo priuštiti pravog Roberta,ovako bar imamo njegovu tkaninu. Ko zna možda dođe do njega ova slika pa bude oduševljen s mojom kreacijom i poželi da šivam za njega. Ok, dosta maštanja vratimo se mi u moju realnost.
Kroj od druge haljine je iz burde kroj. Zaista imaju veliku izbor krojeva, jedino se mora paziti kod veličina, Ne znam čije imaju,ali znam da su jako neobične.

Da ne odugovlačim više, evo moje divne prijateljice.



Materijal je jako lagan, dosta sklizak, mislila sam da ću imati više problema pri šivanju ali na kraju je ispalo prilično dobro. Ovo je haljina bez kroja.






Evo našeg Cavallia, neobičan materijal i po sastavu i po uzorku. 
Nažalost na slici ispada kao da je ovaj dio naranđasti, ali u stvarnosti je zapravo rozi- 

I eto jedna haljina ljepša od druge....zaista se teško odlučiti....


Lijeva ili desna, pitanje je sad....




Nema komentara:

Objavi komentar