nedjelja, 30. travnja 2017.

Sretan mi rođendan,opet

Volim rođendane. Prije par godina sam ih obožavala, odbrojavala sam kada će doći, slavila po nekoliko dana...eh,to se malo promijenilo. Netko će reći ostarila si, ali ja mislim da to nije pravi razlog, nego jednostavno čovjek s vremenom shvati da je ljepše proslaviti sa svojim najbližima.
To mi je nekako postao čar rođendana. Naravno, poklone uvijek prihvaćam.
Meni je zapravo najlakše kupiti poklon, tkanine nikad dosta. Tako i ove godine sam dobila dvije predivne tkanine.



Ovu plavu sam već duže vrijeme htjela, tu zapravo boju tako da sam si nju sama izabrala, ali ovu cvjetnu nisam očekivala, tako da je to bilo pravo iznenađenje. 

Za plavu tkaninu sam već imala i odjevnu kombinaciju, sve je već bilo pripremljeno tako da sam ju sašila u rekordno brzom vremenu, jer čemu čekati. 









 Ova cvjetna će još malo pričekati jer nikako da se odlučim šta da šivam, da li suknju ili možda neku haljinu. Idem uskoro na jednu svadbu, možda mi treba nova haljina?


Nema komentara:

Objavi komentar